تولد تولد تولدت مبارک

۱ آبان
تولد A.J نفر دوم خانواده مبارک




علی جون تولدت مبارک

نظرات 13 + ارسال نظر
پدرخوانده شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 21:01

اول....:دی بازم روی اين جوونا کم بشه
.................
تولدت مبارک

حامد شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 21:02

من اول :ی
علی جووون تولدت مبارک جیییگر
انشا الله ۱۰۰۰ سال از خودت عمر در وکنی

[ بدون نام ] شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 21:18 http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری
به ما هم سر بزن
نظر یادت نره
با تشکر
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

دختری که هیچ کس و جز تو نداره شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 21:57 http://banooyemah.blogsky.com

سلام عریزم

اگر تنها ترین تنها شوم ، باز خدا هست . او جانشین همه نداشتنهاست . نفرین و آفرین ها بی ثمر است . اگر تمامی خلق گرگهای گرسنه و هار شوند و از آسمان هول و کینه بر سرم بارد ،تو مهربان جاودان آسیب ناپذیر من هستی. ای پناهگاه ابدی
تو میتوانی جانشین همه بی پناهی ها شوی
موفق باشی


تولدت مبارک گلم

جی جی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 22:49

سلام علی جونم
داری کم کم بزرگ میشیا !
منم کم کم باید آستین بالا بزنم برات !
بیام کمکت که خسته نشی دست تنها آخه سنت رفته بالا !!!
تولدت مبارک فرزند خوبو دوست داشتنی
تو همیشه با بقیه فرق داشتی
شاد و شادکام باشی

هیچکس یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 00:32 http://freecity.blogsky.com

سلام
من هم به نوبه خودم تولد علی رو بهش تبریک میگم.
والا من کوچیک تر از اونی هستم که بخوام پیامی برای هم سن و سالام داشته باشم ولی این و میگم که تا میتونن درس بخونن ، تلاش کنن ، پیشرفت کنن، به حرف مامان بابشون گوش کنن، دختر بازی نکنن خیلی زشته ، وارد مافیا نشن خیلی خطر ناکه ،... !

علی جان تولدتـــــــــــه قبول ، دیگه با کله تو کیک رفتنت چیه ؟؟؟ مگه افطاری نخورده بودی !؟

از اون خانم هم که تو نظرشون از من نام بردن تشکر میکنم ! ( در ضمن من مجردم :دی )

کنت مونتو پدرو یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:02

habib oftad tooo joooob habib oftad tooojooob تولدت مبارک ای جی جونم جییییییییگر

هویج یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 14:56

بیدا بیدا مبارک بیدا اشالا ۱۰۰ تولدت و جشن بگیرم

یلدا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 15:11

سلام
تولدت مبارک علی اقا
امیدوارم همیشه در پناه ایزد منان زندگی خوب و خوشی داشته و موفق و پیروز باشی
در ضمن تولد ابجی گلم ازرو خانوم رو از همین جا با اجازه پدر خونده و نفر دوم خونواده ( اج گرامی ) و تمامی بر و بچ با حال تبریک میگم
راسی اقا مصطفی وبلاگتون توپه (کف تموم وبلاگدارا رو برید)

علیرضا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 17:45

علی اقا تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک
نظر من هم همینه دیگه...
کوچیک شما علیرضا.......eng_ghanari

مرضیه سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 19:59

تولدت مبارک علی اقا
امید وارم هر روزت بهتر از دیروزت باشه

ابجی خاطره و دختر خالش پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 http://yadto.blogfa.com

سلام دوست عزیز
تو گوگل واسه ژیام تبریک تولد سرچ میکردم وب شمام جزو یکی از اون وبا بود ولی خوب پیام خاصی نداشتی
اتفاقی اومدم تو وبت ...............
ما خیلی وقته وب نویسی بوسیدیم گذاشتیم کنار ........
کارت خوبه عزیز موفق باشی

ابجی خاطره و دختر خالش پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:08

ااااااااااااااااااااا
ژیام نه پیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد