اه اه اه

سلام
امروز خیلی عصبانی هستم...خیلی
از  بعضی ها .....
از کسانی که نمیدونم چرا فکر میکنند.....
از کسی که راحت و بدون در نظر گرفتن هیچ چیز  شخصیت یک نفر.....!

میخوام بگم که عزیز من دنیا پستی بلندی خیلی داره که هنوز تو پا به جاده ش پا نذاشتی چه برسه به اینکه بخوای با اونا برخورد داشته باشی و از اونا نتیجه گیری هم بکنی!

آخه چرا باید این همه سانسور کنم حرفامو؟
اه
---------------------
یکی خواسته بود که جواب اون معمای انیشتین رو اگه بلدم براش بفرستم...نه
بلد نیستم
ولی اگه خیلی واجبه بگو حتما برات پیدا میکنم!
--------------------
داشتم با خودم میگفتم که از کدوم شاعر خوشم میاد؟
هر چی فکر کردم دیدم از این دو نفر خیلی خوشم میاد و به نوعی از شعراشون ایده برای زندگیم میگیرم:
پروین اعتصامی:
که واقعا شعراش روی من یکی خیلی تاثیر میذاره ...واقعا با احساسه
حتما شعراشو بخونید..مخصوصا لطف حق....۱ و سنگ مزارشو
ایرج میرزا:
این یکی رو خیلی دوست دارم..بر عکس این بابا ها یا آقایون روحانی و بسیجی و غیره و ذلک
من از دیدی که اونا بهش نگاه میکنن نمیبینمش
کسی که این مساله رو با بهترین روش و با دید انتقاد و تشویق نگاه کده خیلی کارش درسته !
این یکی از شعراشه که خب اگه بخوای فقط لفظ شعرو بخونی بسته بین که چه نوع ادمی هستی؟ یا ازش بدت میاد یا خوشت میاد ولی اگه خوندی بیشتر منظور شعر رو بگیر!
شعر چادر اثر ایرج میرزا
( شرمنده که لینکشو نمیذارم ها...به خاطر همون شخصیتی که یکی از خانوما گفته بودن ما نداریم)

-----------------------
لینک های روز:

* از مانیتورتون از خودتون عکس بگیرین

* ستار در افانستان میخواند!

* جینا دیویس ستاره هالیوود و شوهر ایرانیش رضا جراحی

* گروه کنسرت اوهام در هامبورگ (تصویری)