آخرین حرف سال .......

سلام

یک سال دیگه هم از عمر بی برکت ما و پر ثمر شما گذشت .....

چطور بود ؟ سال خوبی بود ؟

برای من از نظر کاری آره خیلی خوب بود ..... دانشگاهمونم که تموم شد !

این دوتا خوب بود ولی یه  بد شانسی هم آوردم که بماند .... که آلان اگه خوش شانس بودم رفته بودم قاطی مرغا !!!  

به هر حال .... سال ۸۴ با تمام خوبی و بدیهاش.... گذشت !

ایشالا سال نو رو با خوبی شروع کنید ... با امید ادامه بدید و با خوشی و رضایت تمومش کنید !

من کار ندارم .. امسال چند تا کاره که باید انجام بشه :

۱- جی جی و مرشص و میلاد زن بگیرن !

۲- من تو رشته ای که دارم براش میخونم قبول شم !!

۳ - تو قرعه کشی بانک برنده شم !

۴ - الهی بوش بمیره

۵- صیغه موقت آزاد بشه !!

۶- دختره ... زودتر عروس بشه .. تا بما بندش نکردن !

۷- الهی یکی که خیلی دوسش دارم  خوشبخت بشه !

۸- الهی تو بمیری من بمونم.....بیام سر قبرت قرآن بخونم !

۹- الهی سیم کارت NNO  همون حسین خودمون بسوزه که دیگه گاه و بیگاه اس ام اس نزنه  ...

۱۰ - گیم نت بشه ساعتی ۲۰۰۰ تومن !

۱۱ - به همه آرزو های داشته و نداشتتون برسین !

...........................

 ..... دم سال تحویل ... ما رو هم یادتون نره !

اگه خوبی دیدن از من که هیچی.. از دستم در رفته !

اگرم بدی دیدین ... ببخشین  مخلص همتون ...... داداش کوچیکتون .. مصطفی

                                                          عید همتون مبارک .... !

 

راستی .. رنگ مد امسال میدونین چه رنگیه ؟    بادمجونی

یه چیز دیگه هم یادم رفت بگم : از امسال ظاهرا دیگه ساعتا تغییر نمیکنه !!