.....

خوبه..
با این پستهای گاه به گاهت می فهمم ‌‌‌‌‌‌هنوز هستی..
یه چیزی بگم؟ .... ..... .....
....(اشاره به نکته ای  )
می بینی ..به من چه ربطی داره که تو بدونی یا ندونی ..
برای من هیچ فایده ای نداره اما میگم ..به خاطر چی؟ چون خودمو میذارم جای تو ..
اگه من بودم دوست داشتم اگه کسی میدونه بهم بگه.. به خاطر همین میگم ..
به خاطر همین حس احمقانه هنوز زندم ..

میخوام بهت بگم که : ((  .........  ))

عاشقانه نگاهت می کنم ..

ژرفای نگاهم واژه دوستت دارم را با تمام وجود
 به روی چهره ات بالا می آورد ..
دقیقتر که کسی بنگرد آن گوشه نگاهت سایه مردی تکیده را
می بیند  که در هر ...... عشق را جستجو می کند ..

کاش کنار هر احساسم کاکتوسی می رویید ...

                                                                                     

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:44 http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ کامپیوتر در نظر دارد به منظور بالا بردن آمار بازدید وبلاگتان از شما دوست عزیز در خواست کند که لینک این وبلاگ رو در لینکستان سایتتان با نام (راز ورمز کامپیوتر( قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ما هم به این حرکت شما جواب قاطعانه که همان گذاشتن لینکتان در وبلاگی با آمار بازدید ۳۰۰تا ۴۰۰ بازدید کننده در روز است را می دهیم
با تشکر
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

علیرضا جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 16:17 http://www.royaye0parvaz.blogfa.com

سلام
نمی دونم منو هنوز می شناسید یا نه ...!!! ولی اگه به داداش جونتون بگید علیرضا حتما به جا میارند .....
می تونم بپرسم از کدوم وبلاگ یا از کجا این آهنگ رو شما پیدا کرده اید .....کد یا آدرسشو اگه واسم بنویسید ممنون می شم ..به A_j هم سلام برسونید....من میام همین جا سر می زنم اگه خواستید می تونید توی این وبلاگ که از خودم هم نیست جوابو بگذارید ....مرسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:36

ّمی دونید چیه ؟ من احساس می کنم..شما هیچ وقت به آرزوتون نمی رسید..چون کنار این احساساتی که شما می گید..فقط گلهای وحشی خوشبو رشد می کنند..که بوشون تا فرسنگها انسانها رو سرمست می کنه...

کنتس مرده سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:46

اوا یادم رفت اسممو بنویسم...ببخشید

لوسی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:25 http://www.alissky.blogfa.com

سلام گلم
اگه اینجوری می شد مطمئنم دیگه جایی واسه ی زندگی کردن خودتون هم نبود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد