سخن سر دبیر ( خودم)   :

سلام......روز جمعه همتون تعطیل باشه

اول از همه ۱۰۲ گله شدن علی دایی این اسطوره قرن این اعجوبه فوتبال و این شاهکار خلقت رو به همتون تبریک میگم و امیدوارم که همتون در پناه حق روز به روز رشد بیشتری داشته باشین و با خوردن روزانه یک لیوان شیر باعث محکم شدن دندوناتون بشین البته اگه لیوان پیدا نکردین میتونید با همون شیشه بخورید
اون مرد بزرگه باطری قلمی اینه



------------------------------------
جوابیه به نظرات شما در مورد مطلب قبلی :

بابا شماها دوزاریاتون کجه ها.... بعد هی بگین چرا این مصطفی با خانوما درگیره
نه....خدایی؟
منظور من از اون تاپیکی که گذاشتم این بود؟
واقعا من یک هفته س که در کف بسر میبرم که ای خانوومه (( فلانی )) که هی فحش میدی به اون...؟ تو از کجا فهمیدی که من ...اونم منی که با پسر پیامبران مقاسیه میشم دنبال زنهای کثیف و صیغه ای هستم؟
خانوم علامت سوال تو هم کشتی ما رو با این همه اسمی که عوض کردی؟
بابا جون تکلیفتو روشن کن....با یه آی دی بیا نظر بده دیگه؟ خب؟ مرسی


-------------------------------
موضوع : نقش عشق در ازدواج


تو مطلب قبلی بحث هدف از ازدواج بود و واقعا هم اگه آدم بتونه هدفشو از ازدواج کامل شدن بذاره خب خیلی خوبه ..حالا فرض کنیم که انقدر خوب هستیم که هدفممون از ازدواج تکامل باشه ....نقش عشق تو ازداج چقدره؟
اصلا عشق چیه؟ چطور بوجود میاد؟ چقدر دوام داره؟ اصلا عشق راسته یا دروغه ؟
وقتی حس میکنی که به یک نفر علاقه داری ...یعنی عاشقشی؟ یا اینکه نه فقط اون حس شهوانی آدم باعث میشه که فکر کنی دوستش داری ؟
اصلا عاشق شدن یک طرفه ست؟ یعنی اینکه مثلا اینجور که تو جامعه ما رسم هست فقط پسر بایدعاشق بشه؟
به نظر من  پایه یک ازدواج نباید بر مبنای عشق گذاشته بشه یا حد اقل یک عشق تند گذاشته بشه چون تب تند زود هم عرق میکنه...
یادمه با آقای صارمی (یکی از استادامون ) در همین مورد حرف میزدیم حرف قشنگی زد :
میگفت : (( عشق و عاشق شدن مثل یک کوه در طول زندگی میمونه ... اگه با عشق تند ازدواج کنی اول زندگی بالای قله کوه هستی و از اون به بعد تو سراشیبی عشق میافتی ))
به نظر من عشق نمیتونه درصد زیادی از ازدواج باشه !
به قول قدیمی ها : تو ازدواج کن ...عشق و علاقه هم کم کم بوجود میاد