سلامی به گرمی لباس پشمی

سلام...سلام...سلام
شرمنده این مدت مطلب نذاشتم (  اینو بعضی هاتون میگین :حالا نذاشتی که نذاشتی ... اصلا مهم نیست )
....................
اول یه خبری رو بگم اونم اینکه:
اونائی که به مغازه زنگ میزدن دیگه نزنن چون من از ۲۸ همین برج مغازه رو تحویل دادم
اگر خدایی نکرده زبونم لال با من کاری داشتین به همون موبایل قدیمیه زنگ بزنید
راستی همین الان بگم همتون  ( خانوم و آقا هم نداره)جمعه عصر مغازه ما دعوتین ......... حال کردین بیاین
شاید گروهی زدیم رفتیم یه گوشه کناری..حالشو بردیم نگین چرا خبرشو به ما ندادین
...................

بابا یکی یه ذره این زبل خانو تحویل بگیره
کشت مارو از بس که آف گذاشت :
لینک منو تو وبلاگت بذار....آدیشم میذارم هر کی خواست ادش کنه
( راستی...نکنه زبل خان خود من باشم..هان؟)

                                                   وبلاگ زبل خان


                                               آی دی :  zebelkhan_dn
..................
از هر چه بگذریم سخن دوست خوشتر است :
بریم سراغ استادا :
شنبه : شهریاری : شکر خدا مشکل PING حل شد....اما
                          همچنان با اسم این صادق سویزی بدبخت مشکل داره
                          البته اینم بگم ها...کلاسای عملیش خیلی باحاله...مخصوصا اینکه به
                          جوونا میدون میده..(( مراجعه کنید به نصب ناول--فراموشی پسوورد و 
                          اسم گذاریه تاریخی پسورد بنام (( عمو زشته ))
          شیبانی : بچه ها میخوام برام بگین که..... بیارید بیارید...میخام برام لیست فروشنده
                         هایی که کالای پی ۲ رو عرضه کردن بگین..زود
                         یکی از بچه ها : استاد ببخشید
                          استاد : جانم عزیزم...بچه ها گوش کنید دوستتون میگه که ... خانوم
                          چرا شما اینجا نشستین...
         صارمی :    همچنان مجهول برای بچه ها که چرا آقای صارمی ریش گذاشته ..من که از 
                          همه بیشتر دارم از فوضولی میمیرم  .....
                           راستی برین دعاشو به جون من بکنید که امتحان میانترم لغو شدا
         سمیعی :   هر چند که من باهاش درس ندارم ولی حال میکنم حال همتونو گرفته
                          راستی میگن خنده هاش خیلی اسمیه ...نه؟
-------------
متاسفانه مثل اینکه چند تا از خانوما افتاده بودن تو (( جوب  آب))قبل از اینکه بیان کلاس..البته من اینجوری خیال میکنم ولی خب شلواراشون آب رفته بووود......
راستی :
این پدیده عکس گرفتن از بچه ها هم داره باحال میشه ها
ما فکر کردیم فقط خودمون تو خط بچه ها هستیم ( راستی اینم بگم که عکسایی که ازتون گرفتیم ( یواشکی)خیلی با حال شده   ...ترم که تموم شد براتون همشو تو وبلاگ میذارم...اگه بدونید از کیا سر چه صحنه هایی عکس دارم )
اینو میگفتم ..دیدیم نه بابا بعضی ها هم با دوربین دی جی تالشون (( خانووم ا... وردی مبارک باشه...) آمار گیری میکنن
خلاصه مواظب خودتون باشید
............................

یه کلمه هم حرف حساب بزنیم و بای بای
(( خانوما...آقایون :
                 تو انتخاب دوستتون خیلی دقت کنید
                                اولین کسی که بدترین ضربه رو بهتون بزنه ...نزدیک ترین دوستتونه))
موفق باشین
ام.جی.تی